Sellvation
Sellvation marketing B.V. levert software en diensten voor data-driven marketing en marketing automation. Het bedrijf heeft zich in haar 19-jarige bestaan ontwikkeld tot een onmisbare schakel in de marketingstrategie van bekende winkelketens in Nederland.
Sellvation vertaalt ‘Big Data’ naar relevante, gepersonaliseerde content voor webshops, apps, handhelds, e-mailings en landingpages. Daarvoor heeft het bedrijf niet alleen een softwarepakket ontwikkeld voor het personaliseren van web-content (“CCM professional“ dat een CMS en EMS met CRM integreert), maar ook een Artificial Intelligence-software suite (“Qiri®”) dat het koopgedrag van consumenten analyseert en de klantwaarde beïnvloedt. Beide softwarepakketten zijn van het type ‘Software as a Service’ (SaaS), cloud-based en via APIs te koppelen aan elk ander (webshop- en kassa-)systeem dat aan Internet verbonden is.
In aanvulling op de software biedt het bedrijf ondersteunende diensten op het gebied van Campaign management en Software development.
Participatie | Sellvation Marketing |
Sector | Informatie en Communicatie |
Participatiedatum | 01/02/2020 |
Website | https://www.sellvation.nl/ |
Participatiestrategie | Buy and Build |
Fonds | Nederlandse Participatiemaatschappij Aandelen B.V. |